Обука на персонал

Квалитетни и обучени вработени се најсилниот ресурс на модерниот бизнис


Професионална регрутација, селекција и обука на персонал за хотели и ресторани, согласно потребите на угостителските објекти од секој вид.

Обука на вработени

Стручноста на вработените е од најголема важност кога станува збор за квалитетот на услугата.

Нашите програми овозможуваат соодветен тренинг и обука на вработените во хотелски и ресторански објекти.

Видете ги програмите

За повеќе инфо


Оставете ги Вашите податоци и ние веднаш ќе Ве контактираме за повеќе информации околу обуките.

    Вашите податоци ќе бидат искористени единствено за комуникација, согласно Условите за користење.

    • СООДВЕТНА КОМУНИКАЦИЈА СО ГОСТИ

      Обуката има за цел прилагодување на знаењата и вештините на персоналот, кој има директна комуникација со гостите во угостителскиот објект.

      По завршувањето на оваа обука, вработените ќе се стекнат со комуникациски вештини и стручност во адекватната интеракција со гостите, со што ќе се подобри и грижата за гостите.

    • ОРГАНИЗАЦИЈА ВО КУЈНА

      Обуката има за цел прилагодување на знаењата и вештините на персоналот, кој има директна комуникација со гостите во угостителскиот објект.

      По завршувањето на оваа обука, вработените ќе се стекнат со комуникациски вештини и стручност во адекватната интеракција со гостите, со што ќе се подобри и грижата за гостите.

    • ОДРЖУВАЊЕ ХОТЕЛСКИ СОБИ

      Обуката има за цел прилагодување на знаењата и вештините на персоналот, кој има директна комуникација со гостите во угостителскиот објект.

      По завршувањето на оваа обука, вработените ќе се стекнат со комуникациски вештини и стручност во адекватната интеракција со гостите, со што ќе се подобри и грижата за гостите.

    • СТРУЧНО ПОСЛУЖУВАЊЕ

      Обуката има за цел прилагодување на знаењата и вештините на персоналот, кој има директна комуникација со гостите во угостителскиот објект.

      По завршувањето на оваа обука, вработените ќе се стекнат со комуникациски вештини и стручност во адекватната интеракција со гостите, со што ќе се подобри и грижата за гостите.

    • МАРКЕТИНГ И ПРОДАЖБА

      Обуката има за цел прилагодување на знаењата и вештините на персоналот, кој има директна комуникација со гостите во угостителскиот објект.

      По завршувањето на оваа обука, вработените ќе се стекнат со комуникациски вештини и стручност во адекватната интеракција со гостите, со што ќе се подобри и грижата за гостите.

    • ТУРИСТИЧКИ ВОДИЧИ

      Обуката има за цел прилагодување на знаењата и вештините на персоналот, кој има директна комуникација со гостите во угостителскиот објект.

      По завршувањето на оваа обука, вработените ќе се стекнат со комуникациски вештини и стручност во адекватната интеракција со гостите, со што ќе се подобри и грижата за гостите.

    • УПРАВУВАЊЕ СО РИЗИЦИ

      Обуката има за цел прилагодување на знаењата и вештините на персоналот, кој има директна комуникација со гостите во угостителскиот објект.

      По завршувањето на оваа обука, вработените ќе се стекнат со комуникациски вештини и стручност во адекватната интеракција со гостите, со што ќе се подобри и грижата за гостите.

    • ОРГАНИЗАЦИЈА НА НАСТАНИ

      Обуката има за цел прилагодување на знаењата и вештините на персоналот, кој има директна комуникација со гостите во угостителскиот објект.

      По завршувањето на оваа обука, вработените ќе се стекнат со комуникациски вештини и стручност во адекватната интеракција со гостите, со што ќе се подобри и грижата за гостите.

    • ЖЕНИ-МЕНАЏЕРИ ВО ХОТЕЛИЕРСТВОТО

      Обуката има за цел прилагодување на знаењата и вештините на персоналот, кој има директна комуникација со гостите во угостителскиот објект.

      По завршувањето на оваа обука, вработените ќе се стекнат со комуникациски вештини и стручност во адекватната интеракција со гостите, со што ќе се подобри и грижата за гостите.