Хотелските гости имаат одредени очекувања кои не се менуваат…меѓу другите тоа се чистотата, бесплатни и квалитетни средства за хигиена, приватност во нивната соба и сл. Додека за  деловенте или бизнис гостите, во зависност од категоријата тие очекуваат хотелот да има место за деловени состаноци, по некоја атракција за добро фотографирање и секако – прекрасен поглед од нивната соба.
Со новите технологии и очекувањата на гостите секојдневно се менуваат, гостите стануваат сè попребирливи, а хотелите кои сакаат да ги пратат новите трендови треба да се прилагодат на  барањата од пазарот. 

Што сака гостинот во хотелот денес?

Можност за поврзување – Wi-Fi

По цената и локацијата, ова може да биде најважниот фактор во одлуката на гостите да резервираат. Покрај појадокот и паркингот, бесплатниот Wi-Fi е еден од најважните погодности што треба да ги обезбедите.Безжиниот интернет посебно е важен за странските гости бидејќи доколку немаат конекција неможат да ги користат аликациите за комуникација. Овде треба да се напомене дека гостите преферираат интернет конектирањето да биде слободно, односно без дефинирани пасворди.

Според испитувањата на Галуп, многуод  гостите побзо ќе се откажуваат од некои други услуги во замена за бесплатен безжичен интернет. Но, има такви гости кои ќе бидат подготвени да платат и дополнителен надомест за основна или подобра конекција. Ова посебно им е важно на Бизнис-Деловните гости. Затоа треба посебно да внимавате кога ја дефинирате целната група и моделот на хотелот, важно е согласно целната група хотелот да ги прати и потребите на гостите кој и припаѓаат..

За хотелските гости, Wi-Fi конекцијата е неопходност, а не привилегија.

Повеќе вредност за истите пари

За да се справат со напливот на новата конкуренција,како што се многу луксузни апартмани  и апартмани за краток престој 1-3 дена, хотелите треба, по конкурентска цена да им понудина на своите гости повеќе од колку што ќе им понуди конкуренцијата, односно апартманите кои претендираат да им бидат конкуренција. 

Бидете сигурни дека цената во овој случај не е пресудна.
Немојте преку намалување на цените да привлекувате гости или да и се спротиставувате на вашата конкуренција.

Се додека гостинот чувствува дека тоа што го добива во хотелот навистина вреди за парите што ги платил тој е спремен да плати ако треба и повеќе. Не заборавајте дака, хотелот со сета негова понуда е хотел и никогаш немојте да го споредувате со апартман или соба за спиење. Деловенте гостн сигурно ќе резервираат малку поскапа соба ако се сигурени  дека со тоа ќе добијат поголема вредност од она што се нуди во стандардната понуда.

Пријавување и одјавување преку мобилен телефон

Бројот на резервации преку мобилни уреди постојано се зголемува, но употребата на паметен телефон не завршува тука. Гостите кои се уморни од патувањето не сакаат да стојат на рецепција уште петнаесет минути по пристигнувањето. Дури 34% од гостите сакаат да се пријават за своето сместување преку мобилната апликација. Како што таквите  услуги стануваат се попопуларни, бројот на овие гости расте. 

Поратете ги трендовите, тоа ќе ве направи атрактивни за вашите гости.

Автентична услуга

Факт е дека добрата услуга отсекогаш била фундаментален дел од гостопримството на хотелските објекти. 

Иако технологијата замени голем број од услугите и се повеќе се воведува автоматизација, вклучително и пријавување и одјавување преку мобилен телефон,  гостите сè уште сакаат хотелскиот персонал да се грижи за нив.
Лошата услуга  предизвикува најголемо незадоволството на гостите во хотелот. Хотелиерите мора да развијат култура на беспрекорна услуга за својот гостин доколку сакаат нивните гости да се вратат. Најсовремената технологија може да го подобри целокупното искуство, но ништо не може да ја замени човечката комуникација и грижата за гостите.

Одржливост и грижа за животната средина

Гостите од 21 век се се повеќе еколошки освестени од гостите од претходните времиња. Сè повеќе гости го менуваат својот животен стил за да се спротивстават на ефектите од климатските промени. Сè повеќе гости се одлучуваат за еколошки хотели. Се проценува дека дури 6% од гостите го земаат предвид влијанието врз животната средина кога резервираат хотел, а 17% од нив изјавиле дека се подготвени да платат повеќе за еколошки хотел. Како дополнителен бонус, грижата за животната средина може да ги намали хотелските трошоци, осветлувањето на сензорите или чешмите за заштеда на енергија. Знаци екологијата и еко хотелите се повеќе стануваат тренд. Размислете на оваа тема.

Емоционално поврзување

Најголем успех за секој хотел е да побуди позитивни емоции кај гостите.

Незадоволниот гостин најверојатно нема да се врати, а своето незадоволство ќе го објави и на интернет. Лошата вест, според испитувањата од Галуп, е дека само 20% од новата генерација можат да бидат емотивни. Добрата вест е дека емоционално мотивираните гости се помалку чувствителни на цените. Ова значи дека гостинот што успеавте емотивно да се поврзете со вашиот хотел повторно ќе го резервира и без оглед на тоа дури и цента да е повисока..

Како емотивно да се поврзете со вашите гости ? 

За време на престојот трудете се, секој од нив поединачно да го третирате како да е уникатен и често барајте од него повратна информација за нивното задоволство од услугата… дали добро спиевте? Дали оброкот беше добар? Дали виното ви е доволно ладно … и слични прашања.

На овој начин вие остварувате комуникација преку која им давате до знаење на вашите гости дека сте заинтересирани за нивните потреби и дека сте спремни да им излезете во пресрет за сите нивни потреби и барања. Не заборавајте притоа на Емпатијата што треба да ја покажете.

На крајот, неколку совети како можете да ги намалите трошоците без гостинот да има поплаки.

Како што се менуваат генерациите на гости, а со тоа и нивните навики тие покажуваат помала заинтересираност  за одредени хотелски услуги. Овие услуги можете да ги отстраните од вашата понуда и со тоа да ги намалите трошоците. Но внимавајте некој од овие услуги се тесно поврзани со категоријата на хотелот но и со специфичната целна група. 

  • Мини-бар во собата. Во денешно време некои до гостите не сакаат да плаќаат високи цени за производите од мини барот, па потрошувачката е многу мала, а хотелот има трошок за складирана стока која полека се продава. Укинување на мини-барот во собите. Ова посебно може да се примени кај ресорт хотелите. Внимавај те на градските хотели или бизнис хотелите, таму може да е поинаква ситуацијата.
  • Услуга во соба.Се поголем дел од гостите не сакаат услуга во соба … сакаат добар Wi-Fi, сакаат основни удобности, како што се, теретана, сауна, СПА дел и сл. Во комбинација со зголемената желба за автентични локални искуства, гостите претпочитаат да јадат во популарен локален ресторан на улица, наместо да нарачуваат храна во хотелска соба.
  • Бањарки и влечки. Се чини дека повеќето гости сакаат да носат сопствена облека и чевли. Статистиката вели дека 68% од гостите на хотелот не се грижат ако хотелот нема бањарка. Но посебно обрнуваат внимание на тоа, дали средствата за лична хигиена што ги дава хотелот се со соодветен квалитет, па дури и дали се еколошки.

Ова се само дел од предлозите за кои треба да размислите со цел да им излезете во пресрет на вашите гости, да направите тие да бидат задоволни од вашата услуга и повторно да ви се врата.