Што е продуктивност на хотелот? 

Хотелската продуктивност е мерка за тоа колку хотелот прави (во смисла на продажба на соби, производи и услуги) со ресурсите што ги има (како пари, работна сила и материјали). Крајната цел е едноставно да се направи повеќе со помалку.

Максимизирањето на продуктивноста е нешто кон кое се стремат сите бизниси. Мерењето и изнаоѓањето начини за негово подобрување, сепак, не е секогаш едноставна задача, во зависност од индустријата.

Во угостителството има многу варијабли за следење, многу теории за подобрување и многу начини за мерење на резултатите. Така, тоа е тешка задача за угостителските бизниси, особено хотелите, да се справат со кој било степен на доверба.

Хотелската продуктивност е критична мерка за успехот на хотелскиот бизнис . Со зголемување на вашиот резултат, ја зголемувате вашата способност да заработите пари. И ако работите на тоа да бидете поефикасни, можете истовремено да ги намалите трошоците.

Значењето на продуктивноста се менува во различни области на хотелскиот бизнис. За одделот за продажба, тоа ќе биде бројот на резервирани соби. 

За домаќинство, можеби е бројот на исчистени соби. За ресторанот или барот на лице место, бројот на послужени оброци или пијалоци. Во секој од овие случаи, максимизирањето на продуктивноста е критичен дел за да се осигурате дека вашиот хотел е успешен и профитабилен колку што може да биде.

Како да се измери продуктивноста на хотелот

Во едноставни термини, продуктивноста се мери со тоа колку аутпути се генерираат од колку влезови. Значи, продуктивноста може да се зголеми на повеќе начини како што се:

  • Одржување на влезот, но зголемување на аутпутот
  • Зголемување на влезот и зголемување на излезот
  • Намалување на влезот, но зголемување на излезот

Предизвикот во туристичката индустрија е да се одлучи како да се дефинираат резултатите. 

Која е најдобрата вредност за точно да се процени колку е продуктивен бизнисот? Тоа може да биде број на клиенти, просечно трошење по конверзија, колкав повратен бизнис се добива, задоволство на клиентите итн.

Фактори кои можат да предизвикаат ниска продуктивност во хотелската индустрија

Угостителството е индустрија која е изградена на интеракција меѓу луѓето, а исто така вклучува огромна разновидност на задачи и вештини во еден бизнис, особено во хотелите. 

Разбирањето што треба да се промени е едно, а предвидувањето како клиентите би можеле да реагираат на одредени промени е друго. Намалувањето на автентичноста во таква индустрија базирана на услуги може да биде страшно.

Имајќи го ова на ум, факторите кои можат негативно да влијаат на продуктивноста на хотелот вклучуваат:

  • Зголемени трошоци за работна сила : Отсекогаш било точно дека ако го сакате најдоброто, треба да платите за најдоброто. Но, економските притисоци како инфлацијата може да ве натераат да плаќате повеќе за истиот труд, со предвидливо влијание врз вашата продуктивност.
  • Тешкотии при регрутирање : угостителството и туризмот имаат едно од највисоките нивоа на празнини во вештини од кој било сектор. Околу 18% од угостителските и туристичките бизниси изјавија дека нивниот персонал ги нема потребните вештини за да ги задоволи нивните деловни потреби, или затоа што немале завршено соодветна обука или биле нови на нивната позиција. Сезонската природа на индустријата е голем фактор овде. Во моментов, 35% од работната сила во угостителството и туризмот е под 25 години, додека 16% се редовни студенти.
  • Промена на ставовите на вработените : Сите современи работници природно ќе ја споредат својата работна ситуација со онаа на другите работници, а тоа понекогаш може да ги натера да се чувствуваат преморени и/или потценети, што може да резултира со удар врз продуктивноста на вашиот хотел.

Стресната работа со ниски нивоа на флексибилност и автономија е критичен фактор што доведува до откажување од работа стотици илјади работници секоја година.

Ако хотелот сака да стане попродуктивен, тој прво мора да ја препознае важноста на доброто регрутирање и обука, како и доброто третирање и плаќање на работниците.

Како да се подобри продуктивноста во хотелската индустрија ??

За повеќе информации:

www.regent.mk

GD