Во хотелската индустрија, менаџерите често се справуваат со различни оперативни предизвици кои значително влијаат на успехот и одржливоста на хотелскиот бизнис. Комплетното разбирање на овие проблеми е првиот чекор кон изнаоѓање ефективни решенија и обезбедување непречено функционирање на хотелот.

Еве некои од вообичаените проблеми со кои се соочуваат хотелите:

Ниска стапка на исполнетост.

Ниската стапка на исполнетост е сериозен проблем со кој се среќаваат хотелите во нивното работење, овој проблем доведува до, пад во работењето, не атрактивност на хотелот и со самото тао потенцијалната загуба на приходите. Овој проблем може да произлезе од различни фактори како што се, ниски сезони, зголемена конкуренција, несоодветен маркетинг или неусогласеност помеѓу понудените услуги и очекувањата на гостите.
Но освен тоа ниската стапка на исполнетост може да биде и како резултат и на надворешни фактори како што се. Економски падови или промени во трендовите на туризмот, кои ја намалуваат вкупната побарувачка за престој во хотелот и сл.

Застарена технологија

Застарената технологија во хотелите води до мноштво проблеми, вклучувајќи неефикасност во системите за резервации и управување, несоодветна безбедност на податоците и неисполнување на дигиталните очекувања на современите гости. Ова може да резултира со побавни процеси на пријавување/одјавување, грешки во управувањето со резервациите и несоодветна услуга кон гостите. Дополнително, застарената технологија може да ја попречи ефективната комуникација меѓу персоналот на хотелот и со гостите, што влијае на севкупната оперативна ефикасност.

Прекумерна резервација – OVERBOOKING 

Прекумерната резервација е ноќна мора за секој хотел, обично произлегува од грешки во системите за резервации или намерни стратегии – манипулации со правењето резервации. Ова може да доведе до голем број на проблеми,  нарушувајќи ја репутацијата на хотелот и односите со гостите. Исто така, може да создаде оперативен стрес додека персоналот се бори да најде решение, често по повисоки трошоци и со негативно влијание на задоволството на гостите.

Флуктуации на приходите.

Флуктуациите на приходите се чест проблем во хотелската индустрија, обично предизвикан од сезонските промени во побарувачката, економските услови, менувањето на моделите на патување и/или флуктуирачката конкуренција на пазарот. Таквата непредвидливост го прави предизвик за хотелите да буџетираат, да планираат за иднината и да одржуваат стабилна финансиска основа. Неможноста да се предвидат и управуваат овие флуктуации може да доведе до финансиска нестабилност и тешкотии во одржувањето на операциите.

Заклучок.

Иако овие хотелски проблеми се вообичаени, тоа не значи дека се неизбежни.
Ние од Regent Consulting, можеме да ви помогнеме успешно да управувате, да ги ублажите и во многу случаи целосно да ги избегнете овие проблеми.

Regent Consulting Team


Јавете се и закажете БЕСПЛАТНА анализа на вашето работење.